dizi izle

Kurtlar Vadisi Pusu 175.Bölüm 1080p HD izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

24 Yorum Kurtlar Vadisi Pusu 175.Bölüm 1080p HD izle

  1. şule taş
    10:50 on Aralık 21st, 2012

    POLAT SEN ÖLMEDIN

  2. metin
    11:49 on Aralık 21st, 2012

    o erkanın yanındaki maskeli polat olmasın sencere bak ya baskan olmak için mematiyide öldürtmüs polat hesapta baskanı öldürcekti ama

  3. eren
    13:33 on Aralık 21st, 2012

    polatta öldü vay mk

  4. mehmet
    13:46 on Aralık 21st, 2012

    BEGENIYLE IZLEDIGIMIZ KURTLAR VADISI PUSU EGER POLAT ALEMDAR BU DIZIDEN CIKARSA BENIM ICIN BU DIZI BITER IZLEMENIN BIR ANLAMI KALMAZ ?????????????????????????????????

  5. murat
    19:25 on Aralık 21st, 2012

    arkadaşlar polat alemdar evlendığı için guzel bır balayı duzenlemişler erkanın yanındakı polatın dublörü bunu herkes bole bılsın polat 2 hafta sonra meydanda göruceksınız polat omedi fılımı ıyıce sacmaldılar ama yınede olsun polatında özel hayatı var balayına cıktı adam bıraz özluycez ama buna deyıcek herkese ıyısehırler polat abı senı sevıyoruz sen gercekten olduysen ooo fılımı bırdaha izlemem arkadas okadar:):):)

  6. ömer bayındır
    21:23 on Aralık 21st, 2012

    polat öldüyse birdaha bu diziyi seyretmeyın arkadaşlar

  7. osman
    01:05 on Aralık 22nd, 2012

    polat derhal görev yerine

  8. hasan
    14:53 on Aralık 22nd, 2012

    arkadaşlarpolat bu filimdebaş rolde oynuıyor eğer polat ölürse filim biter

  9. dogukan
    21:39 on Aralık 22nd, 2012

    polat ölmedi arkadaşlar

  10. ibrahim
    23:32 on Aralık 22nd, 2012

    ölmez o ibne merak ermeyin

  11. idris
    00:30 on Aralık 23rd, 2012

    Filim bitti bitecek zaten ölür

  12. ramazan
    02:17 on Aralık 23rd, 2012

    polat ölmesin ihtiyarların başkanı olsun

  13. burhan
    13:37 on Aralık 23rd, 2012

    mamati geri gelsin polat onsuz bir hiç polatta gitti

  14. nevzat
    20:53 on Aralık 23rd, 2012

    polat giderse bende gideim yani birdeha izlemiyicem bu vadiyi polat bir muddet ölü yapsın pilanları bu aksaçlının müthiş bir pilanı var polatla iyi bir pilanları var hayin kendi kuyruğünü yanlış salladı işte beni bu maceraya bağlayan bu keşke bende bu filimde oynayabil seydim hakkarili nevzat ama ne yazıkki sizlere çok uzak

  15. salim
    21:34 on Aralık 23rd, 2012

    abiolmedi olmicek herseymeydanacıkanakadar

  16. ergün kamalı
    04:24 on Aralık 25th, 2012

    polat ölürse bu filim izlenmez memati öldü tadı kaçtı zaten memati gelse dahafazla izlenecegine inanıyorum polatda ölmez 🙂

  17. mustafa
    01:29 on Aralık 29th, 2012

    polat alemdar ölürse bu filmin devam ettirmenin anlamı yok

  18. nurşen
    07:40 on Aralık 29th, 2012

    memati öldü zorki alıştık şimdide polat ölmesin lütven:)

  19. ismail
    13:15 on Aralık 30th, 2012

    merak etmeğin alemdar demek bayrağı taşımak demektir önde giden demektir maskeliye dikkat edin sevgiler

  20. mithat
    13:49 on Aralık 31st, 2012

    Bizler bu filmi izlemeseydik bu dizi kısa bir sürede yayından kalkardı.Bizlerin de bu dizide hakkı var.Kafalarına göre öldürüp,kafalarına göre yüz değiştirmemeliler.polat'ıda öldürürlerse diziyi kime izletecekler

  21. ibrahim
    11:44 on Ocak 1st, 2013

    polat abi ölduyse bu filmin bir anlamı kalmadı eger ölduyse bu film izlenmez artık birdahada bakmam bu filme öyleyse

  22. volkan
    01:16 on Ocak 2nd, 2013

    polatımı geri verin polat babadır wulan

  23. bulent
    23:27 on Ocak 4th, 2013

    balayını bitir sonra devam

  24. Mehmet
    01:14 on Ocak 18th, 2013

    Polatlar. Olmez

Kurtlar Vadisi Pusu 175.Bölüm 1080p HD izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g