dizi izle

Küçük Ağa 50.Bölüm FİNAL izle 17 Mart 2015






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

26 Yorum Küçük Ağa 50.Bölüm FİNAL izle 17 Mart 2015

  1. mustafa
    02:30 on Mart 18th, 2015

    ya abi ya çok saçma bitti lanet olsun bu diziye…

  2. anar
    05:32 on Mart 18th, 2015

    çok güzel diziydi. 🙁

  3. anar
    05:33 on Mart 18th, 2015

    sonunu ikinci partı izlerken tahmin etmişdim zaten.

  4. leyla
    16:56 on Mart 18th, 2015

    bilsəydim baxmazdım.son bölümə.

  5. mircafer
    01:59 on Mart 19th, 2015

    Bu ne ya cok kotu eyer oldulerse hemde bu dizi ilkdefa bevendiyim dizi idi boyle bitmesi cok kotu oldu lanet devam etmesi gerek

  6. aylin
    17:31 on Mart 19th, 2015

    bu diziyi ben cok sevdiyorum sinem le ali birbirine cok yakisiyorlar aslinda sinem hata yapti ali nin ustune cok gitmeseydi ( ali yaninda olsaydi mehmetcanin basina da boyle weyler gelmezdi yeni ben herweyin sorumlusunu sinemde buluyorum cok surundurdu ali yi aliyede yazik evine yorgun halde geliyorum hickimse karsilamiyor etmiyor hic cocuklari duwunmuyormu sinem yazik diyilmi onlara ali gibi baba koca cok zor bulunuyor ve sinem ali nin deyerini bilmedi o yuzde kaza yaptilar ((( ben alinin yerinde olsaydim sinemnen ayrilardim mari yle evlenerdim arada bir cocuklarimida gorerdim sinende kurtulardi ve bu zaman ali cok mutlu olardi evinde onu guzel karwiliyan karisi olardi(((butun bunlara bakmiyarag bu dizi cok seviyorum ben aslinda dizinin boyle bitmesine cok da uzulmiyorum esas oduki aliynen mehmetcanin istediyi oldu bence onlar olmedi iylewicekler ve coook mutlu olucaklar )))) twk

  7. Rauf,
    01:59 on Mart 20th, 2015

    kotu bitdi. hec diyilse mutlu bi sonluqla birin, devam etsin. bu kadar iyi bir filmi boyle kesmek olmaz

  8. IREM
    05:44 on Mart 20th, 2015

    yuh yani, bir diziyi guzel bitiremediniz, bu neydi boyle yaaa…isiniz gucunuz drama…

  9. Tufan deniz
    09:14 on Mart 20th, 2015

    Boyle finalmi olur ya . Birkerede bir diziyi guzel bitirin

  10. barış
    15:42 on Mart 20th, 2015

    yuh arkadaş bu kadar güzel bi film böyle bitirilmezki hem insan merak ediyo aliyle sinem ölücekmi diye ,

  11. AZRA
    13:54 on Mart 21st, 2015

    arkadaşlar film komple mi bitti öyle diyorsunuz ki sanki komple bitmiş gibi acil cevapp meraktan ölücem

  12. BERNA
    20:59 on Mart 21st, 2015

    ailecek severek izlediğimiz bir diziydi, bitmemeliydi, böyle final olmaz ya devam etmesini istiyoruz saçma sapan diğer diziler devam ederken bu diziye haksızlık edilmemeli

  13. alper çiğdem
    20:51 on Mart 22nd, 2015

    kötü bitti ama zaten finaller hep böyle kötü olur. 1 hafta öncesinden FİNAL yazısından anlamıştım böyle olacağını.

  14. yusuf
    15:15 on Mart 23rd, 2015

    ee iyi oldu olacağı buydu sinecikk okadar ıssar edersen olaca bu adam sana söledi araba kullanırken bişey olursa diye al işde oldu biliyorum film ama hiç kimseyede bişey olmadı şimdi hepsi gülüp eyleniyordur ama konu güzeldi bitmesine üzüldüm ya seviyordum

  15. SERBAY
    18:15 on Mart 23rd, 2015

    Çok üzüldüm 🙁

  16. karahan
    22:53 on Mart 23rd, 2015

    dizi bitti gibi gözüküyor ama aldığım bilgilere göre kanal değişiyor büyük ihtimalle Show tv ye geçecek erle film görüşmelerini sürdürüyormuş ve sanırım yapımcıda bu şekilde bir final olmayacağının farkında ama baskılardan dolayı erken final dedikleri olay bu umarım Show tv ile anlaşır ve yeniden yayına sokarlar

  17. berra
    18:26 on Mart 24th, 2015

    ya hiç finaller kötü biter mi keşke 1 bölüm daha olsaydı da iyi sonla bitseydi.

  18. samira
    20:00 on Mart 24th, 2015

    sonu cok kotu bitirdiniz bu hic iyi olmadi barisdiklari zaman bitirseydiniz iyiydi devaminin olmasi sart boyle dizi bitemez.

  19. TERANE
    15:11 on Mart 27th, 2015

    boyle bitmesi cok sacma

  20. kamila
    18:01 on Mart 27th, 2015

    вообше тупо не поймёш какой филм хороший был испортили

  21. Malik
    10:12 on Mart 28th, 2015

    Ya hic bir dizi boyle bitermi cok uzuldum keske kucuk aga baska bir kanalda olsa mesela show tvde kucuk aga kara kutu yuzunden bitdi ve cok uzuldum ama eminim ki, kucuk aga yeniden basliyicak

  22. merve
    15:29 on Mart 30th, 2015

    nisan da show tv de başlayacakmış arkadaşlar ama nasıl başlayacak bilmiyorum keşke mutlu sonla bitseydi 🙁

  23. can
    12:00 on Mayıs 3rd, 2015

    ya hiç finaller kötü biter mi keşke 1 bölüm daha iyi olsaydı da iyi sonla bitseydi.

  24. sinem
    23:05 on Mayıs 5th, 2015

    Cok kötü bitti sonu sinem ve ali öldü galiba

  25. mohammed
    11:12 on Mayıs 20th, 2015

    sonono izleyemedim ama cok gozeld

  26. ihsan
    17:38 on Aralık 11th, 2015

    yaaa en sevdiğim filmlerim bitti bn napcam şimdii

Küçük Ağa 50.Bölüm FİNAL izle 17 Mart 2015 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?