dizi izle

Alın Yazım 217.Bölüm izle 8 Eylül 2015

1.Parça 2.Parça






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

1 Yorum Alın Yazım 217.Bölüm izle 8 Eylül 2015

  1. ERTAÇ
    21:16 on Eylül 8th, 2015

    ulan bu dizi bok olmuş dizinin her yerinden fitne fesat kaynıyor akıl sağlığı yerinde olan bi insan bu diziyi izlemez mesela asya ya gelen giden sırnaşıyor dizide bi güzellik vardı oda bozulmuş duygu hanım iyi bir oyuncu ama bu dizinin benim için bir değeri kalmadı üçkağıtçılık fitne fesat düzanbazlık almış başını gidiyor. yiğit te üçgündür hastaneye gidemedi kardeşim siz senaryo fakirimisiniz aynı sözler bütün sahnelerde asyaya savaşın dokunmasına kızıyordum savaşın adamı bile saya ile haşır neşir oldu canan diziyle bir alakası yok genç kızlara örnek oluyor ulan türk toplumunu mu bozmaya çalışıyorsunuz ya diziyi kaldırın dicem ama o ekranlar sizin ama birazcık haysiyetiniz varsa diziyi bitirirsiniz diziyi bok etmişsiniz

Alın Yazım 217.Bölüm izle 8 Eylül 2015 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?