dizi izle

16 Mayıs 2011 / Unutma Beni 668. Bölüm izle

1.Parça 2.Parça 3.Parça






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








16 Yorum 16 Mayıs 2011 / Unutma Beni 668. Bölüm izle

  1. pınar
    11:46 on Mayıs 16th, 2011

    ya lütfen o çiğdemi kovun ona sinir oluyorum ilkay nezaman söylüyecek hamile oldugunu dayanamıyorum evde kendimi yedim lütfen ali ve ilkay ayrılmasın çigdemide atın gitsin haindir ilkaya neler yaptı

  2. taner
    16:36 on Mayıs 16th, 2011

    beyenerekizliyoruz

  3. ismihan
    17:25 on Mayıs 16th, 2011

    şuanda çalışıyor8um ama aklım f2ilmde bir8an önce izlemek is5tiyor8um

  4. fz
    17:31 on Mayıs 16th, 2011

    bencede artık çiğdemi kovun gitsin burada dizikolik oldum benim piskolojimi bozdu çiğdemde aynı annesine çekmiş inşallah gider

  5. selma ercan
    18:01 on Mayıs 16th, 2011

    çok güzel bir film

  6. seda
    21:15 on Mayıs 16th, 2011

    allahım bu flm nezaman biticek yA LÜTFEN YÖNETMENİM EMİNE KENanı sevdin şerif ölsün mehtapla zaferde cezasını bulcakta nezaman çiğdemide atın gitsin istemiyoruz onu dizide gıcık oldum kıza gençlere örnek kötü örnek oluyoçok saçma bence onun yaptıklarıfazla uzatmayın bence izlenecek duruma getiriyosunuz yaz geldi artık sıkıyo

  7. burak baba
    22:38 on Mayıs 16th, 2011

    yooooooo hiç sıkmıyo

    çok güzel bir dizi

  8. tuğba
    03:46 on Mayıs 17th, 2011

    ya bencede artık çok sıktılar o zafer her seferinde kurtılmanın bi yolunu buluyo nasıl oluyosa artık

  9. ese
    04:37 on Mayıs 17th, 2011

    walla hergun ızlıyorumm ömür boyu olsun izlerimm sadece sinir bozucu olann çigdemmm :@

  10. yaprak
    07:01 on Mayıs 17th, 2011

    bu dizinin tiryakisiyim ilkay bebeği aldırmasın çiğdem çıksın diziden yada ilkayı suçlamayı bıraksın muzaffer yakalansın artık

  11. NAZMİYE
    11:18 on Mayıs 17th, 2011

    NE ZAMAN BİTECEK ŞERİF ÖLMESİN EMİNE ŞERİFE GERÇEGİ SÖYLESİN BEBEGİMLE KELEBEM ZAFER İLE MEHTAP ÖMÜR BOYU MAPUSANEDE KALSIN İLKAY İLE ALİ BİRLEŞSİN İLKAY BEBEGİ ALDIRMASIN ÇİGDEM CEHENDEM OLSUN GİTSİN RAGFUNAN NAZLI FİLİMDEN ATIN NİYE DURUROKİ ONLA FİLİMİN GÖRÜNTÜSÜNÜ BOZUYORLAR

  12. SADEGÜL DAGLI
    11:27 on Mayıs 17th, 2011

    BEN GÜMÜŞ KOLDAN SADEGÜL DAGLI UNUTMA BENİYE BAKCEM DİYE EVİN İŞLERİNE BAKMIYORUM O YILIK YÖRÜYÜŞLÜ ZAFERİ YANİ DİYER NAMI GELEBEM BBEBEMM ATIN GİTSİN YANINDA MEHTABIDA GÖTÜRSÜN NAZLI İLE RAGFUDA Bİ CUVALA DOLDURUN KANALİLASYONNA ÇUKURUNA ATIN İLKAYDA ÇOÇUGU ALDIRMASIN ÇİGDEMLE ANNASI MİKROP NERDEN ÇIKTILAR GELDİKLERİ YERE GERİ DÖNSÜNLER EMİNE ŞERİFE GERÇEGİ SÖYLESİN BU FİLMİ SON EDİN GARİK YAZ İŞLERİ BAŞLADI AYLAKCILA BAKA BEN BAKAMAM PATLA GİDERİN ZATEN EŞİMDE BENİ BAKARKEN GÖRDÜMÜ TELEVİZYONU AŞYA ATCAM DİYO MASRAFTAN ÇIKAMAN BENİ

  13. Emine
    12:53 on Mayıs 17th, 2011

    Bu diziyi gerçekten çok severek izliyorum. Ama gerçek hayat zaten çok zor hep kötüler kazanıyor. Hiç olmazsa bu dizide ara sıra iyiler kazansın. Mehtap ve Zafer neden hep kazanıyor, lütfen bazen onlarda acı çeksin. Ben bu diziyi izlerken gerçek yaşamın bi parçası gibi izliyorum. Lütfen hep kötüler kazanmasın.

  14. emine
    16:24 on Mayıs 17th, 2011

    bence çigdemi kovun gitsin

  15. büşra
    03:19 on Mayıs 18th, 2011

    bu filmi cok sevıyorum ama oyuncuların hepsine sinir oluyorm eskileri atın yeni oyuncular alın mesela çiğdem i atın ben sinan a es olarak gelırım o kız bılmıyo ztn guzelım cocugun kıymetını yazık 🙂

  16. hatice
    03:24 on Mayıs 18th, 2011

    diziyi begenerek ızlıyrz ama ferahnur güngör de filme dahil edilse daha guzel olcak yaa :)ilkaya cok uzulyrm onun öncekı halı bana cok benzıyo sıkıntıları benı uzuyodu ben de oyleydm kurtarın artık su kızı sıkıntıdan yeter bebegını aldrmasın bulmsken cıgdemı öldrmk ıstyrmmmm …. gıcıkk yaa nankor

16 Mayıs 2011 / Unutma Beni 668. Bölüm izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?